30.3.2014

מבצע: מלתחת קיץ

איך אני יודעת שהגיע הקיץ? מרחתי לק באצבעות הרגליים. כמו כן, משיחה עם קוסמטיקאית הבנתי כי נשים רבות יצאו מ״תרדמת החורף״ וקפצו אליה בבהלה כדי לטפח את עצמן. אני לא אוהבת קיץ, אני אוהבת חורף. לצערי החורף האחרון היה מאכזב מאוד ומעבר לכך שלא היו גשמים רבים , גם בקושי רכשתי בגדי חורף ואת אלו שכן רכשתי לא ממש יצא לי ללבוש. בקיצור - אכזבה אחת גדולה. היתרון היחידי שכמעט ולא היה מזג אוויר חורפי בישראל הוא מחירי סוף העונה שהתחילו השנה מוקדם מהרגיל. 

אני כותבת לכן כעת מהמחשב החדש שלי, התחדשתי בלפטופ מסוג מקבוק פרו ואין ספק כי מדובר במחשב שיקי ואיכותי ביותר. מקווה שהמקלדת הכייפית שלו תעודד אותי לכתוב בתדירות מעט יותר גבוהה בבלוג (:

פוסט זה יעסוק בכל הפריטים שאת צריכה/חייבת שיהיו לך בארון לקראת הקיץ הקרב ובא. שנצא לדרך?

1. חצאית/שמלת מידי
אין ספק כי מדובר באובססיה החדשה שלי ואני מאוד מקווה שאצליח לשלב אותה במלתחה שלי. בינתיים רכשתי חצאית מידי שיפון שחורה (הלכתי על בטוח) ואני מחכה למומנט המושלם שאוציא אותה מהארון לסיבוב. ברחבי אירופה הטרנד ״השמרני״ של אורך המידי קיים כבר זמן רב ואני מאוד מקווה שלאט לאט נראה אותו יותר גם בארץ.

תמונה: Pinterest




אני יכולה להמשיך ולשתף אתכן בעוד עשרות-מאות תמונות של אאוטפיטים הורסים שכאלו, אך כדאי שנמשיך הלאה. אם אהבת את הטרנד, את מוזמנת להתרשם מהשמלות החדשות שהגיעו לחנות שלי באורך מידי, אין לך מושג כמה נוח בהן.





לפרטים נוספות אודות השמלות לחצי כאן

2.משקפי שמש
לאחרונה צפיתי בתוכנית ששינתה עבורי את כל הגישה כלפיי מותגי משקפי ראייה ולמדתי כי פחות או יותר כל סוגי המשקפיים של כל המותגים שאתן מכירות , מיוצרים באותו מפעל על ידי אותו יצרן (לקסוטיקה). כלומר, גוצ׳י, ריי באן ומותגים אהובים אחרים מיוצרים יחד באותו המפעיל ומה שמבדיל בין זוג אחד לאחר הוא תווית השם. מאז, הפסקתי ״לסגוד״ למותגי משקפיי ראיה מאחר שהבנתי שאם הכל מיוצר באותו המקום והכל באותה האיכות, למה סתם לבזבז על זוג אחד 1000 שקלים, שאפשר לקנות 20 זוגות כמו אלו שרכשתי לאחרונה, של ״הלו קיטי״. 


כפי שניתן לראות לפי בחירת המשקפיים שלי, אני דווקא בעד להתפרע ולא ללכת על זוג סטנדרטי. משקפי שמש זה כיף, זה אביזר אופנתי ולמה לא להשתעשע איתו?

לחובבות ה- DIY מביניכן, להלן קישור עם הוראות הכנה למשקפיים מעוטרות נצנצים. תכלס? מגניב ומשדרג כל משקף. 

3. גופיות בייסיק 
הגופיות מצטרפות לקבוצת הקולבים, גרביונים והאטבים, מסוג הפריטים שלא משנה כמה יהיו לנו מהם, תמיד יחסרו לנו. גופיות בייסיק, בדגש על כאלו מכותנה (שיהיה נעים בקיץ) ועם כתפיות דקות ליצירת מראה עדין (לא גופיות סבא) בכל קשת הצבעים. גופיות בייסיק משתלות יופי עם כל חלק תחתון - חצאית בכל האורכים (בפנים או בחוץ, להעדפתך), ג׳ינס (קצר/ארוך) ומכנס מכל סוג שהוא. היופי בגופיות שעד כמה שהן פשוטות, הן יוצרות מראה נשי, עדין ואופנתי בשילוב האקססוריז הנכונים. 



4. סנדלים
טירוף הכפכפים בארץ בעיניי הגיע לשיאו בשנה שעברה עם פריצתם לשוק של כפכפי ההווייאנס במחירים נמוכים הרבה יותר מאלו אליהם הורגלנו (50 שקלים לעומת 100+). גם אני נכנעתי ״לטרנד״ הכפכפים ורכשתי מספר זוגות ומצאתי את עצמי נועלת אותן רוב הקיץ, אך כל פעם מחדש התבאסתי והרגשתי שמדובר בלוק יחסית ״מוזנח״ ולא מתאמץ. על מנת להתמודד עם החום הארץ ישראלי ועדיין לשמור על השיק, אני ממליצה להצטייד בזוג סנדלים עדין, בצבע נייטרלי,שיהיה נוח ויחמיא למבנה הרגל. ג׳ינס, גופיה פשוטה וסנדל - זה הוא הלוק המושלם בעיניי לקיץ.




5. שמלות מקסי
את הפלא הזה גיליתי רק בשנה שעברה, אחרי שנים של סקרנות ורצון לרכוש שמלה אחת כזו אך חשש כי הסגנון הזה פשוט יראה עלי כתחפושת. מסתבר, כי השד אינו נורא בכלל ומדובר בפתרון ה-מושלם עבורי לקיץ ומאז שגיליתי את סוד הנוחות והיופי שבדבר לא הפסקתי לרכוש שמלות מקסי. 




6. חולצות טי-שירט
לא משנה בת כמה אהיה, תמיד אוהב חולצות טי-שירט וכמה שיותר מקושקות ומצחיקות, יותר טוב. לא פעם אמרתי כי השילוב המושלם בעיניי הוא ג׳ינס וטי שירט ובימי הקיץ החמים מומלץ לשלב עם הטי-שרט חצאית או ג׳ינס קצר. עשרות פעמים אני אומרת לעצמי: ״זהו! אני לא קונה יותר טי שירטס ומתחילה להתלבש כמו אישה בגילי! (25)״, אבל איכשהו תמיד מוצאת את עצמי נמשכת באופן תת מודע לאגף ספציפי זה בארון.




7. מוצרים לטיפוח העור
מזג האוויר היבש והחם בקיץ פוגע בעור הפנים, בשפתיים ובשיער. המלצתי היא להכין ערכה קטנה שתיכנס בכל תיק המורכבת משפתון, קרם הגנה, משקפי שמש ואם את רוצה להיות ממש חכמה בשמש - כובע. השבוע קיבלתי חבילה שהזמנתי מהאתר Iherb ואני חייבת להודות שאני מרוצה ביותר! הזמנתי מוצרים טבעיים (לטענתם) אשר כוללים סבון פנים, מסקרה, שני שפתונים ומתקן איפור (בעיקר לאיליינר). ממליצה לבקר שם, ניתן למצוא שם תכשירים ומוצרי איפור איכותיים במחירים הוגנים.

8. בגד ים
שנה שעברה הצטיידתי לדעתי ב-4 בגדי ים חדשים אשר מתוכם לבשתי רק אחד, פעם אחת. אני לא חובבת ים, שמש, חום וכו׳ ולכן החלטתי שהשנה לא איכנע ופשוט לא אקנה בגד ים. האירוניה היא שאני באמת אוהבת בגדי ים וזה תמיד מושך אותי לקנות, אבל לצערי אני לא באמת מנצלת אותם בשום צורה. 
אם היה לי האומץ ו/או הגוף, כבר ממזמן הייתי קונה בגד ים בגזרה גבוהה בניחוח רטרו. 



בינתיים אלו הפריטים ״ההכרחיים״ בעייני אשר מומלץ להתארגן עליהם כמה שיותר מהר במידה ואין לך :)
שיהיה המשך שבוע מקסים, חמים ונעים!

Chic & Love
הילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)