23.9.2013

Priceless-Chic Boutique



אז ככה.
לדעתי כבר לפחות שלוש שנים קיים בי רצון עז להקים חנות ווירטואלית למכירת בגדים/אקססוריז באינטרנט. כנראה, באותה התקופה לא ממש הייתי בשלה לעשות צעד זה ואולי קצת פספסתי את ה"חדשנות" שבדבר, אבל זה לא מנע ממני להגשים את החלום והחזון שלי. את נפלאות הקניות באינטרנט גיליתי בגיל התיכון, אז התחלתי להזמין פריטים ייחודים של להקות שהערצתי ולאט לאט התפרסתי לקטגוריות נוספות ומאז את רוב הקניות שלי אני מבצעת דרך האינטרנט. היתרונות העיקריים בקניות דרך רשת האינטרנט בעיניי הם מחיר, נוחות (לא צריך לצאת מהבית), ייחוד ומגוון רחב ואינסופי של פריטים. אין ברצוני להישמע מתנשאת בצורה כזו או אחרת, אבל לא מעט פעמים שואלים אותי מהיכן הפריטים שאני לובשת/עונדת/מאובזרת בהם וב-99% מהמקרים מדובר בפריטים מיובאים אשר רכשתי ברחבי הרשת. מה בעצם אני מנסה להגיד פה? החלטתי להגשים חלום, החלטתי לפתוח חנות ווירטואלית אשר ניתן להבין מהשם שבחרתי לה - Priceless chic כי לשיק אין מחיר וכי כסף לא יכול לקנות שיק. בחנות אציע מגוון פריטים אשר ימכרו בכמות מצומצמת על מנת לשמור על הייחוד. כל הפריטים נבחרו בקפידה וחלקם אף נרכשו בעבר על ידי ובשל "שיקיותם" החלטתי לייבא אותם בשנית. מאוד מאוד חשוב לי להיות קשובה לכן ולשמוע מה יש לכן להגיד - אילו פריטים הייתן רוצות שיוצעו באתר, אילו סגנונות מדברים אליכן וכל הערה/דעה/הצעה שיש לכן תתקבל בברכה. באמצעות החנות אני מגשימה חלום בכך שאני מנצלת את הידע שצברתי במהלך השנים ומאמינה כי למדתי לרכוש את המוצרים הטובים ביותר במחירים השווים ביותר. החבילות מתחילות להצטבר וההכנות לחנות הווירטואלית בעיצומן, ואני ממש מקווה שבחודש הבא כבר נוכל לצאת לדרך :)


תמונת אינסטגרם ראשונה מתוך סט הצילומים :)

מוזמנים לעקוב בעמוד הפייסבוק לפרטים נוספים.



 CHIC & LOVE
HILA

12 תגובות:

  1. אנונימי23/9/13

    בהצלחה!
    שווה להשקיע קצת בצילומים מקצועיים, התמונה נראית זולה ומפולטרת והקומפוזיציה גרועה.

    השבמחק
  2. תודה על הערה, אקח אותה לתשומת ליבי. הצילום שהוספתי לא מתיימר להיות מקצועי אלא צולם על ידי מצלמת אייפון על ידי, רק כדי לתעד את הנעשה :)

    השבמחק
  3. קודם כל בהצלחה
    נשמע לי רעיון ממש מגניב ונהדר !
    כמו שאמרו בתגובה הראשונה צריך להשקיע יותר בצילום של הפריטים זה ממש ממש יוסיף

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, הצילומים יהיו מקצועיים, מבטיחה :)

      מחק
  4. אנשים נראה לי שלא הבנתם שהתמונה בפוסט אינה משקפת את התמונות באתר עצמו!
    שונאת שסתם מחפשים בכוח דברים שליליים ושופטים בלי קשר לכלום

    מפרגנת לך הכי בעולם! כל כך תפור עלייך העניין הזה
    שיהיה המון בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אמיליה מתוקה אחת.

      מחק
  5. הי,
    קודם כל רוצה לומר שאני מאוד אוהבת לקרוא בבלוג שלך ועוקבת כבר די הרבה זמן.
    רציתי לנסות ולהבין מה מטרת החנות שאת פותחת (מעבר להגשמת חלום, שזה מובן לחלוטין :) )- הלא כמו שאת בעצמך מפרסמת פה פעמים רבות לינקים לאליאקספרס, איביי, סמי דרס, רומווה ואפילו אסוס כך כמעט כולן היום כבר מודעות לאפשרות של הזמנת הפריטים במחירים זולים יותר מהאתרים עצמם.. או שלא הבנתי כמו שצריך?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי, תודה רבה!
      אז ככה, קוראות הבלוג שלי אכן צרכניות נבונות שלמדו את נפלאות האינטרנט, אך תתפלאי לדעת שרוב הנשים ממש לא מנצלות את ההיצע המטורף ברשת האינטרנט. זה נובע מעצלות, חוסר זמן, רצון, ידע והרוב פשוט הולכות לאיבוד ואין להן כוח לזה. חברות רבות שלי יודעות טוב מאוד על קניות באינטרנט, אבל עדיין רק מזמינות דרכי ולא לבד. המטרה של החנות שלי היא להביא פריטים ייחודיים, איכותיים, במחירים מעולים (מן הסתם אני צריכה למכור אותם יותר ממחיר עלות) והכי הכי חשוב- יגיעו במהרה הביתה ולא יאלצו לחכות חודש + מה שהרבה מסרבות לעשות. אני לא מכחישה את העובדה שחלק מהסחורה שלי מגיעה מהמזרח, אבל כידוע - רוב המוצרים כיום מיוצרים במזרח וגם אלו אשר נמכרים בארץ במחירים מוגזמים. בקיצור - מטרת החנות היא לקרב קצת את הקניות באינטרנט לקהל שקצת נרתע מכל האתרים הללו ולשמור על היות הפריטים אטרקטיביים בשל מחירים טובים, ייחוד , איכות וכמובן - שיק.

      מחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)