2.5.2013

Confessions Of A Shopaholic #1




כפי שפרסמתי בעמוד הפייסבוק של הבלוג, קבלו את הפינה החדשה בבלוג -

יוצאת מהארון! 
זה המקום שלכם לשתף בכל הנוגע לאהבתכם לאופנה באמצעות מספר שאלות והכי חשוב - תמונות, תמונות, תמונות! המשתתפת הראשונה היא - אני :)

אלו מכם שרוצים להשתתף מוזמנים לפנות אליי דרך עמוד הפייסבוק של הבלוג ושם כבר אתדרך אתכם ואעביר לכם את השאלות. 


שם: הילה

גיל: 24.8 חודשים

עיסוק:
 עורכת תוכן, בלוגרית

חנויות אהובות:
1. מנגו
2. האנגר
3. TOPSHOP 
4. H&M

האם יצא לך לקנות בגדים באינטרנט?
"נראה לי שהשאלה שצריכה להישאל היא "האם יוצא לך לקנות בגדים באופן מוחשי בחנויות בארץ" .  ובמילה אחת – כן."
 
אם כן, באילו אתרי אינטרנט יצא לך לרכוש בגדים? 
Ebay, Ali express, Sammydress, Romwe, Asos

מהו הפריט הכי חרוש שלך בארון? 

"אז ככה, מדובר בסיפור מאוד מצחיק. לפחות פעם בשבוע החבר ואני הולכים לסיבוב בסופר ובאחד השיטוטים החלטתי לתת צ'אנס לאזור הבגדים שיש שם בסופר. כן, כן, בסופר. בעבר תמיד אמרתי: "מה?!? מי בדיוק קונה בגדים בסופר!?" אבל אז נתקלתי בחולצה שכבשה אותי ואני כל כך מתחרטת שלא קניתי לפחות שלוש כאלו. החולצה היא של המותג "Cherokee" לאלו מכם שמכירים, והיא עלתה 20 שקלים שלמים :)"


I Love Shoes, Bags and Boys :) 

פריט חריש נוסף שלי הוא החולצה מ-TOPSHOP. לא חושבת שיש בן אדם בחיי שלא ראה אותי איתה לפחות 5 פעמים :)




מהו הפריט הכי מיוחד שלך? "לפני המון המון שנים (לפחות 6) חברה טובה יצרה עבורי מאפס חצאית חלומות בהשראת חולצה שראינו וממש התלהבתי ממנה. תודה עדי!!"



אגב, גם את הסקיפי הענק שניתן לראות ליד אותה חברה עשתה - מלכה!! 

מהו פריט החלומות שלך? "האמת היא שפריטי "יוקרה" למיניהם כבר לא ממש עושים לי את זה. אבל אם אפשר לבחור לא בהכרח בפריט אופנה אז מכונית החלומות שלי היא מיני קופר או חיפושית חדשה."






מהו הפריט האהוב עלייך בארון? (אפשר גם יותר מאחד)


תיק וינטאג' של GUCCI שקניתי לעצמי ליום הולדת לפני שנתיים 


עגילי זהב בניחוח וינטאג'י שהבן זוג קנה לי שנה שעברה ליום הולדת


שרשרת שהייתה של אמא שלי ז"ל ובכל הזדמנות אני עונדת אותה. 


טבעת שגם כן הייתה של אמא שלי ז"ל 


עגילים שסבתי ז"ל נתנה לי קצת לפני שנפטרה



הסיפור של התיק הזה הוא גם מעניין. נתקלתי בתיק הזה באחד מהשיטוטים הרנדומאליים שלי ב-TOPSHOP וממש ממש התלהבתי. הסתכלתי על המחיר, וההתלהבות קצת ירדה (240 שקלים). הייתי חייבת לצלם את התיק -

(צילום מסך של התמונה שהעליתי לאינסטגרם בזמנו)


בכל מקרה, החבר החליט להפתיע אותי ורכש עבורי את התיק :))) תודה!! 


איזה בגד שלך גרף הכי הרבה מחמאות? "אני חושבת שבעיקר ג'קטים. ג'קט עור ממנגו, ג'קט ורוד פוקסיה מזארה ומעיל טוויד עם שרוולי עור מ- H&M."

מאיזה פריט לעולם לא תיפרדי? "התכשיטים של אמא וסבתא שלי". 

איזה חנות שחשבת שלעולם לא תיכנסי אליה הפתיעה אותך? "ההפתעה הגדולה ביותר עבורי היא רשת ה"האנגר". בעבר הייתי נכנסת לחנות הזו רק כדי לקנות חולצות לבנות או גרביים לצבא, אבל בשנה האחרונה אני פוקדת את החנות באופן קבוע."

לאיזה חנות לעולם לא תיכנסי? "חנויות איפור למיניהם לא כל כך מעניינות אותי. כמו כן, חנויות אשר מוכרות סחורה סינית במחירי בוטיק ממש לא עושות לי את זה".

האם היית לך חוויה לא נעימה עם מוכר/ת? "מאמינה שלכולנו. לא זוכרת עכשיו משהו קונקרטי, אבל רק אתמול למשל קפצתי לסיבוב בקניון והשעה הייתה כבר מאוחרת והיחס של המוכרות היה מאוד לא נעים ולא מזמין. כל בגד שפתחתי כדי להסתכל עליו גרם לי להרגיש כמו פושעת לפי המבטים של המוכרות". 


מה הפריט הכי מביך שקנית? לקח לי הרבה זמן לחשוב על זה ולבחור אחד מסוים, אבל אין ספק ששמלת מיני - מיני - מיני של דורותי' פארקינס היא תקלה אופנתית חמורה. וכן, יצאתי איתה פעם אחת מהבית למסיבה. פעם אחת יחידה ובודדה. הוכחה לכך שיצאתי איתה מהבית ניתן למצוא בפוסט הבא - 

http://toochici.blogspot.co.il/2011/11/lemon-lime.html









מה הפריט שאת הכי נהנית לקנות?  "טי- שירטס וג'קטים הם ללא ספק החולשה שלי. אף פעם אין לי שובע מהם ולא מזיק שיש עוד אחד בארון."

מהו הפריט שאת הכי פחות אוהבת לקנות? "ג'ינסים/מכנסיים. אין דבר שאני יודעת מתעצלת לעשות מאשר למדוד בגדים. לכן, כמעט ואין לי מכנסיים בארון."


כמה זוגות נעליים יש לך? "האמת? לא הרבה. בטח 15-20". 








ולקינוח - קצת תמונות כלליות של המלתחה שלי.

















זו הייתה הצצה קטנה למתלחה שלי, מחכה כבר לסיפורים שלכם :)

סופשבוע מעולה!

8 תגובות:

  1. אנונימי2/5/13

    השמלה של דורותי דווקא ממש מחמיאה לך, שתדעי. ופרוייקט מגניב ממש, אהבתי, אני הבאה בתור!;)

    קארין.

    השבמחק
  2. רוני2/5/13

    איזו פינה מגניבה!
    אפשר להשתתף ולשתף?

    השבמחק
  3. אנונימי2/5/13

    איך אנחנו הקוראים יכולים גם להשתתף בפינה?

    השבמחק
  4. אנונימי2/5/13

    לדעתי הפריט הכי יפה ומיוחד הוא השמלה הירוקה! (והתכשיטים של אמך וסבתך!), כל השאר לא מלהיבים (קצת ילדותיים).

    השבמחק
  5. Nice one. I liked the bow purse.Trendy Jewelry

    השבמחק
  6. האמת ששמלת המיני הירוקה דווקא מאד הולמת אותך, אולי כדאי שתתני לה צ'אנס :) חוץ מזה אין ספק שיש לך פריטים ממש מגניבים בארון.

    השבמחק
  7. נטע10/5/13

    עכשיו אחרי שראיתי איך נראה הארון שלך - יש לי הצעה לפינה חדשה בבלוג: פינת "ביקור בית - הילה מגיעה לארון הבגדים שלך ועוזרת לארגן ולנקות ממנו פריטים נטולי שיק". שם קצת ארוך לפינה, אני אעבוד על זה :P

    השבמחק
  8. נטע - זה אחד הדברים האהובים עלי ואני בשמחה אעשה פינה כזו! :)

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)