10.5.2013

יוצאת מהארון - 2


קבלו במחיאות כפיים שיקיות וסוערות את המשתתפת השנייה בפינת "יוצאת מהארון" :)

  • שם: קארין

    גיל: 24

    עיסוק: הייטק

    חנויות אהובות: זארה, פולנדבאר, ברשקה. וכן, אני יודעת שכולן מאותה המשפחה, אני עיקבית.

    האם יצא לך לקנות בגדים באינטרנט? השאלה הנכונה היא מתי לאחרונה לא קניתי בגדים באינטרנט!

    אם כן, באילו אתרים? אסוס, איביי, אלי אקספרס, ריבראיילנד, מודהקלות'.

    מה הפריט הכי חרוש שלך בארון? מכנסיים שחורים קצרים שנלבשו בחורף בשילוב עם גרביונים מגניבים למיניהם, ובקיץ נלבשים בלי גרביונים, אבל עדיין מחמיאים ומוצלחים. 














    מהי הקנייה הכי מופרכת ולא שימושית שעשית? שמלה מזעזעת שקניתי בתאילנד ברוח ה- "חם פה, אז בואי נקנה משהו בלי בד!" ומעולם לא העזתי ללבוש.





    מה פריט החלומות שלך? תיק של שאנל. או המון תיקים של שאנל.





    פריט שאת הכי נהנית לקנות? תחתונים! לא צריך למדוד, אף פעם לא מזיק שיש עוד ומתאים לכל העונות. יש לי [בהערכה גסה] קרוב ל200 תחתונים. כל הגזרות כל הסוגים כל הצבעים. אבל לא הרבה מאחורי זה נמצאות גם שמלות. ברגע שהבנתי איזה גזרות מחמיאות לי ואיזה לא, לא נרשמו נפילות. גם כשאני מזמינה מהאינטרנט וגם כשאני קונה בלי למדוד. וזה כיף, כי זה גם כן רב עונתי יחסית ומחמיא לנומך שלי (:




    פריט שאת הכי פחות אוהבת לקנות? מכנסיים! אם מכנסיים במידה שלי לא נסגרים עליי אני ממש נכנסת לדיכאון. וזה קורה הרבה, כי המידות בארץ לא זהות..בגלל זה אין לי הרבה מכנסיים, אני מעדיפה שמלות...  


  • כמה זוגות נעליים יש לך? נראה לי ש-20 בערך? מצורפות תמונות שליקטתי מהבית. 


מדגם מייצג של הנעליים שלי [אני אוהבת נוחות אז יש לי המון סניקרסים, מספר מספק של נעלי עקב, ועוד כמה נעליים שטוחות אחרות. הייתי מצפה שאדבוק בעקבים כדי לפצות על ה-1.57 ס"מ שלי, אבל אני מעדיפה להיות קרובה לקרקע].









גרביון שרכשתי בברלין. יש לי הרבה מיוחדים נוכח העובדה שאני לובשת מכנסיים קצרים גם בחורף :) 


לסיום - הצצה קטנה לאאוטפיטים ופריטים אהובים על קארין: 













תודה קארין !! :)


מעוניין/ת גם להשתתף? בשמחה! נא לשלוח הודעה אישית דרך עמוד הפייסבוק עם כתובת המייל שלך ואחזור אליך בהקדם עם הנחיות :)


שיהיה סוף שבוע מעולה ומלא בשיק,
הילה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)