1.9.2012

I like big bows and I cannot lie



ראשית אני רוצה לפתוח את הפוסט הזה באמירת תודה ענקית על קבלת הפנים הכייפית שעשיתם לי. ממש לא ציפיתי שבכלל תזכרו אותי אחרי תקופה כל כך ארוכה בה לא עדכנתי את הבלוג, אז תודה רבה רבה, ממש משמח ונחמד לחזור ולקבל כאלה תגובות מפרגנות :-). 
אפשר לומר שהילה (אני) שכותבת עכשיו בבלוג מחזיקה בעמדות שונות לגמרי בכל הנוגע לקניות, אופנה וכסף מהילה שכתבה בבלוג הזה לפני כשבעה חודשים.  כרגע מבחינתי הבלוג יתמקד בעיקר ברצון שלי להיראות ותמיד "שיק על" מבלי להוציא סכומי עתק.

הסיפור של הלוק הבא דיי מעניין; מדובר בשמלה שנתקלתי בה בעוד אחד מהשיטוטים שלי ברחבי eBay ומיד הוספתי אותה ל"וויש ליסט" שלי, אך לשם שינוי לא פעלתי באימפולסיביות ולא לחצתי מיד על כפתור ה- 
“buy it now” אלא נתתי לעצמי להתבשל עם הרעיון של רכישתה. כעבור מספר ימים הלכתי לביקור הקבוע שלי בסניף הדואר (מישהו צריך להביא את כל החבילות שאני מזמינה) ואז החלטתי להיכנס לאחר החנויות בעיר, מה שבדרך כלל לא הייתה עושה (מדובר על "הילה של לפני שבעה חודשים"). איך שנכנסתי לחנות הפריט הראשון אותו ראיתי ומיד קרץ אלי היה אותה שמלה שראיתי ב- eBay במגוון צבעים. כן, אותה שמלה שראיתי לפני ימים בודדים בלבד בצורה דיגיטאלית של תמונה, קמה לתחייה. לא אשקר ואומר שדי התרגשתי וזה היה ממש מגניב מצד אחד, אבל כמובן שמצד שני קצת התבאסתי כי "אוי נו, למה יש פריטים מ-eBay בארץ!!?!" אבל תוך שנייה זה עבר לי בעיקר כאשר ראיתי את המחיר המאוד מפתה ולא נפוץ בישראל – 40 שקלים חדשים בלבד. מיותר לציין שמיד העמסתי את השמלה לידי, נכנסתי לתא המדידה ומהר מאוד חתמתי את העסקה ויצאתי מהחנות שמחה וצוהלת.

מסתבר שבאותן חנויות כדוגמת "29.90" /  "האנגר" / "קלאב אופנה" וכו' וכו' מסתתרים פריטי אופנה שיקיים לגמרי במחירים מגניבים למדי. כשהייתי בחטיבה (שנות האלפיים המוקדמות) הייתי קונה הרבה בחנויות כאלו כי לא היו קניונים בכל פינה כמו היום, ומאז התיכון אפשר לומר שרגליי הפסיקו לדרוך בהן וחבל שכך. כפי שכבר כתבתי בפוסט הקודם – כל העולם, אחותו, בת דודתו ואשתו מנישואים קודמים מיוצרים בסין, אז למה לשלם יותר אם אפשר להשיג שיק במחיר של שוק?















שמלה / קלאב אופנה
נעליים / eBay
תיק / TOPSHOP
טבעת / חנות הדגל של Hello kitty

אתם יותר ממוזמנים ללחוץ "לייק" בצד ימין למעלה ולהצטרף לעמוד של הבלוג בפייסבוק. יתפרסמו שם לינקים לפריטים שהם "שיק על" במחירי רצפה. כמו כן, תוכלו לשאול אותי שאלות באופן חופשי ואוכל להגיב הרבה הרבה יותר מהר מכאן :)


צילום ועריכה: Alaev@

5 תגובות:

  1. קארין1/9/12

    האמת היא שראיתי את השמלה הזו בשוק ראש העין (גם מקום שתאהבי מבחינת מציאות!) לפני 3-4 חודשים, והיא עלתה 50 ש"ח. אבל לא קניתי כי לא הכי אהבתי את הפפיון בחלק העליון ולא הייתי בטוחה שאפשר לפרום אותו בלי לפגוע בתחרה.

    כמובן שעשיתי לייק לעמוד הפייסבוק, ובנוסף יהיה ממש נחמד אם תהיה אפשרות לעדכונים במייל! :)

    השבמחק
  2. אני אישית לא מתחברת לשמלה כי היא לא בסגנון שלי, אבל מאוד מתחברת למחיר ולהמלצה להכנס לכל החנויות האלה :) מה שאני מכנה "חנויות פרחות" הן אוצר בלום. צריך להבין שזה גם בכיוון ההפוך: אם אית שמלה בחנות כזו והיא עולה 100 ש"ח, אולי כדאי שתחזרי לאיביי/חנויות אחרות באינטרנט ותחפשי משהו דומה. סביר להניח שיש במחיר זול יותר

    כמו כן התיק שלך מושלם.

    השבמחק
  3. איך אף אחת עדיין לא הגיבה על הנעליים? הן מהממות!

    השמלה לא לטעמי האישי אבל היא מקסימה עליך וכל הלוק מתוק מאוד! אני מתה על פפיונים!

    השבמחק
  4. אנונימי6/9/12

    אני לגמרי הולכת לקרוא אחורה בבלוג שלך...אגב, עניין הקניה בחנויות זולות - אני לחלוטין מסכימה. כולם מייצרים במזרח הרחוק וכל טרנד מתורגם גם לגרסאות זולות לרכישה, ואני לא רואה שום טעם בלהרחיק עד זארה וכד' על מנת לרכוש אותם פריטים בהרבה יותר כסף. חוץ מזה שאני לא בטוחה שעמידות של בגד היא כבר ערך - כיף להחליף ולהתחדש בלי רגשות אשמה.

    באילו חנויות על איביי את מוצאת נעליים עם עקבים נמוכים?
    תודה.

    השבמחק
  5. תודה על הלייק :))

    מיכל - החנויות האלו הן באמת הפתעה כייפית במיוחד לארנק :)

    לגבי נעליים באיביי אין לי חנויות ספציפיות שאני קונה אבל מניסיוני עם קניית נעלי עקב באיביי זה לרוב כשל ועדיף לקנות דרך איביי שטוח :((

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)