30.7.2011

כיף עם הבי אף אף



סופי שבוע הם לא "כוס התה" שלי. הסיבה לכך היא מפני שכשאני בחופש (לא עובדת/לומדת וכו') כל יום מבחינתי הוא יום כיף, וכשמגיע הסופשבוע הכיף נעלם. הכל עמוס וגם הבילוי הכי פשוט - ללכת לקניון , לים, או סתם לצאת לפאב הרבה פחות מהנה. עם זאת, החלטתי לנקוט בגישה מעט שונה ולנסות וליהנות מהסופשבוע כי כנראה שזה מה שאמורים לעשות, לכן קבעתי עם חברתי אלונה להיפגש הבוקר. תחילה היינו אצלי, והתחלנו לעבוד/לחשוב על רעיונות ליומולדת שלי (עוד שבוע, הצילו) ואחר כך המשכנו לבית קפה לצהריים. 



לא ברור למה בחרתי להצטלם ליד שלט הנכים.



רוח רוח רוח 

חולצה: TOPSHOP
מכנס: אינטימה
כפכפים - הוויאנס
שרשרת - EBAY
תיק - GUCCI
משקפ"ש - GUCCI

כמובן שביקשתי גם מאלונה לעשות קצת פוזות..  :)








עד לפני חודש לא היו לי כפכפי הוויאנס, ונזכרתי למה; טוב שאין את זה לכל העולם! 






שיהיה המשך יום נהדר ושבוע מקסים! :)

2 comments:

  1. אנונימי1/8/11

    שאלה...
    התיק שאת מחזיקה זה לא התיק שתכננת לקנות? :-O
    ואם לא, אז למה את רוצה לקנות תיק כל כך דומה?

    אני סקרנית!

    השבמחק
  2. היי :)
    הממ, מצחיק שאת אומרת את זה כי אכן היו אנשים שאמרו לי שהם ממש זהים. זו אמנם אותה 'גזרה'- גודל/צורה, אבל הצבעים שונים ואני ממש אוהבת את הסדרת הזו (יש לי 'דפקה' לגוצ'י בכלל). לצערי הרב, התיק נמכר כך שזה כבר לא רלוונטי :(

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)