25.7.2011

עוד קנייה מוצלחת



כעת אפשר לומר כי כל הרכישות האחרונות שלי ברשת התבררו כמאוד מוצלחות ולשם שינוי לא היו נפילות מבאסות שנאלצתי להעביר לאחותי :)
אתמול בערב נפגשתי עם שתי הBFF והתחשק לי לעשות שימוש בפריטים החדשים שנכנסו לחיי. חששתי שקצת יצחקו עלי ש"התנגדרתי" כך לפאב, אבל מצד שני אני מאמצת את גישתה של סבתי ז"ל שאומרת ש"גם כשהולכים לזרוק את הזבל צריך להיראות טוב".  



קשה לראות אבל ענדתי את השרשרת החדשה מEBAY ואת החצאית מASOS (+ החגורה) שמעט גדולה עלי אבל אני אוהבת :)





אחותי אמרה שלאמא שלי (שלנו) הייתה שרשרת ממש דומה.










נראה לי שקצת הגזמתי עם התמונות. מתנצלת. כמו כן אני מתנצלת על איכות הצילום הירודה ועל הרקע המזעזע והמבולגן :)


שיהיה יום מקסים! 

6 תגובות:

  1. אנונימי25/7/11

    החצאית מדהימה והשילוב עם שחור הוא לדעתי מנצח! מראה קייצי מרענן אך יחד עם זאת איכותי וסטייליסטי מאוד!

    כרגיל..בחירות מעולות!!

    השבמחק
  2. לי נראה שממש לא הגזמת והתגנדרת יתר על מידה...
    אהבתי את השרשרת מאוד, וגם את הנעליים

    השבמחק
  3. אני מודה לכן ממש!! :)))

    השבמחק
  4. אנונימי27/7/11

    ממש יפה! החצאית ראיתי מזמן והתאהבתי! :)
    והשרשרת.... את יכולה לתת קישור להיכן קנית אותה מאיביי? ובכלליות את מילות המפתח שהשתמשת כדי למצוא אותה? כי אני מנסה כבר זמן מה למצוא אחת כמוה...:)
    תודה רבה!

    השבמחק
  5. תודה!!
    לדעתי את השרשרשת מצאתי אחרי שחיפשתי - gold chain necklace, או סתם GOLD NECKLACE, DESIGNER וכו'.

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320722865124&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT

    השבמחק
  6. חצאית מדהימה שיושבת מהם. לייק!

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)