21.7.2011

מסתבר שאני כן אוהבת נעליים


לפני כמה זמן הייתה לי שיחה עם חברה לגבי מה היא ה'חולשה' שלי בכל הנוגע לקניות והאמת שנעליים ממש לא היו במקום גבוה. עם זאת, כנראה שאם בחודש האחרון קניתי שלושה זוגות נעליים דווקא יש על מה לדבר. היום שוב קרה הדבר - אני רואה פריט ותוך מאית השנייה יודעת כי אקח אותו איתי הביתה. 




תמיד הייתי ממש נגד נעלי שפיץ, אבל הוקסמתי.  








חוצמזה, לפני מספר חודשים נתקלתי בג'קט הזה בזארה: 


(זו לא אני - כמובן, וגם לא מישהי שאני מכירה. תודה לגוגל :)


בכל אופן, בהיתי בג'קט הזה מספר פעמים במהלך שיטוטי בזארה וכל פעם מחדש התחבטתי בשאלה האם לרכוש אותו או לא. אמרתי "מה, עכשיו קיץ, מה אני אעשה איתו בדיוק".
אבל היום..... משהו באוויר גרם לי לרכוש אותו :) שלחתי אותו לתיקון כי הכפתורים היו קצת רופפים כך שאין לי ממש במה "להשוויץ" אבל מצאתי מספר תמונות שלו מככב ברשת. 





אפילו אוליביה פלרמו (לא ברור למה אני יודעת את שמה) לובשת אותו. כבוד, אני מאוהבת באיך שהיא מתלבשת.




לצערי במקרה של בגדים הרבה פעמים תמונה ממש לא שווה אלף מילים ועל הגוף הם נראים הרבה הרבה יותר טוב. 




ובלי הרבה קשר- אתמול הייתי בים סוף סוף ולבשתי את הבגד ים החדש שאני מאוד מרוצה ממנו ומחכה כבר ללבוש אותו בשנית :)

סופשבוע כייפי. 

4 תגובות:

  1. אנונימי22/7/11

    אני ממש אוהבת את הרכישות שלך!
    אני עובדת בזארה, וכשראיתי את הנעליים מגיעות השבוע במשלוח פשוט נמסתי!(:
    אבל אני לא מבינה למה קנית את הג'קט בלארג'.. את נראת קטנטונת, לא הייתה מידה פחות?

    השבמחק
  2. הבלייזרים של זארה הכי מושלמים בעולם!
    אני רוצה את כולם!

    בכמה קנית אותו?

    השבמחק
  3. איזה כיף לשמוע מעובדת זארה שהרכישות שלי מוצלחות. תמיד כשאני עובדת בחנות אני מתעבת את כל מה שמוכרים בחנות :)
    וחח התמונות של הג'קט הן לא שלי, שלחתי את שלי לתיקון (חיזוק כפתורים) אני קניתי XS :)

    ואמיליה- האמת שבבלייזרים הם לגמרי חזקים. והמחירים גם כן ממש סבירים. קניתי אותו ב200 (!!!!!) שקלים. במקום 450. שווה שווה שווה.

    השבמחק
  4. בהחלט ג'קט מעולה, אני גם שמתי עליו עין ובסופו של דבר קניתי ב H&M אחד בורוד אבל בלי הכפתורים המוזהבים (שעלה לי חצי בערך ממה שמכרו בזארה).
    בכל מקרה, ג'קט שווה ביותר, אז תתחדשי לך!

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)