18.7.2011

מה עוללתי?



אחרי שאמרתי לעצמי שפעם הבאה שיצא לי לבקר בקניון "אשכח" את הארנק בבית , שוב ביצעתי פשע ורכשתי נעליים ששמתי עליהן עין בחודשים האחרונים. 
הן מאוד לא סטנדרטיות, הן גסות, גבוהות מאוד, אולי אפילו קצת פרחיות, אבל דווקא בגלל כל המאפיינים האלו משהו בהן סקרן אותי וממש רצה שהן יהיו שלי. לפני כמה זמן מדדתי אותן וחברה שלי הייתה בהלם ממני. הפעם הייתי עם אחותי, ולצערי אחותי מאווווד אוהבת את הסגנון הזה, ובאופן לא ברור התלהבה מהנעליים. בדרך כלל תהליך הקנייה שלי הוא מאוד מהיר. אני החלטית ויודעת בדיוק אם כן או לא, אבל הפעם היה מאבק קשה. בסוף אחותי הציעה את מה שממש לא הייתי צריכה לשמוע - היא תתחלק איתי חצי חצי. שיט. 


"מה חשבתי לעצמי?!!?"


"די נו, יהיה כיף ביחד"



אני לא מצליחה למצוא זווית מחמיאה. 

מכאן הן בכלל נראות כמו שתי מפלצות. 



מאוד, מאוד גבוהות. 


אני עדיין לא סגורה עליהן כפי שאפשר לראות. מה אתם אומרים? אל תפחדו לבקר.. אני לא באמת יודעת אם יהיה לי אומץ לנעול אותם בפומבי. או שכן? הצילו. 

4 תגובות:

  1. לדעתי יש בהן משהו שיקי.
    רק צריך לדעת איך לשלב אותן כהלכה.

    תתחדשי!

    השבמחק
  2. וואו, לדעתי הן נהדרות. אני אוהבת שעם, ואני אוהבת במיוחד פלטפורמת שעם. ממליצה לך לבדוק את הבלוגרית הזו: http://www.fashionsalade.com/mellowmayoness/
    היא מתלבשת מדהים באופן כללי, שדיי מתאים לסגנון שלך [וגם שלי :-)], וכמעט תמיד משלבת נעליים בסגנון שקנית עם גרביים. השילוב הזה לדעתי מנצח, והתחלתי לנסות את זה אצלי והתאהבתי! מאוד ממליצה :)

    השבמחק
  3. אני ממש מודה לכן!!! עודדתן אותי מאוד.

    ומריאנה, איזה קטע שהמלצת לי על הבלוגרית ההיא.. אני עוקבת אחריה גם כן :) בול הטעם שלי!!

    השבמחק
  4. היא בהחלט נותנת לי הרבה השראה!

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)