16.7.2011

תכלס, אין על אמא


אמא שלי נפטרה כשהייתי בת 12. מה שאומר שעברו קצת יותר מעשר שנים. אני אמנם לא אובייקטיבית, וזה בוודאי מה שכל ילד אומר על אמא שלו, אבל מבחינתי אמא שלי הייתה מושלמת; הן מבחינת היופי והן מבחינת האופי. לצערי אני לא זוכרת הרבה מאמא , אבל אני כן זוכרת שהיא הייתה תמיד אופטימית, חייכנית, חברותית, אוהבת ולבושה הכי יפה שאפשר. בגלל שהייתי ילדה כשהיא נפטרה לא ממש שמרתי פריטים שלה, מלבד שרשרת זהב שאני עונדת פעמים רבות שלדעתי קיבלה כשנולדתי.


החלטתי להכניס פן מעט יותר אישי מבחינתי ולפרסם מספר תמונות של אמא שלי בהן מפגינה חוש אופנתי מרשים ביותר.


הלוואי והיו לי המשקפיים האלו. 




ש-י-ק







מגניב לגמרי!!!!! 


אימא שלי עונדת את השרשרת שפרסמתי ממקודם.
והגמדה הקטנה בחולצת ג'ינס + חצאית ג'ינס (BIG NO NO) היא כמובן אני.

לא משנה כמה פעמים אני אסתכל על התמונות מהחתונה של ההורים שלי תמיד אתלהב מחדש. 

מושלמת, כבר אמרתי.

6 תגובות:

  1. אנונימי16/7/11

    טוב, ממש ממש ריגשת אותי. את מתוקה ובאמת אמא היתה סופר שיקית, ובטוח שהיא הכי גאה בך בעולם!!!!
    אני...

    השבמחק
  2. אנונימי17/7/11

    מכירה את ההרגשה לאבד הורה.
    ואכן צדקת, מושלמת.

    השבמחק
  3. אנונימי17/7/11

    וואו ממש ריגשת וצימררת אותי.....ואמא שלך באמת מושלמת!!!בתמונה של החתונה היא פשוט מדהימה!

    השבמחק
  4. אנונימי19/7/11

    היא באמת מאד שיקית ובתמונה מהחתונה היא פשוט מהממת ביופיה!

    השבמחק
  5. אחלה פוסט, אחלה שרשרת, אחלה אמא

    (ולצערי גם אני מכירה את ההרגשה של לאבד אמא...)

    השבמחק
  6. אני מודה לכולכם על התגובות המפרגנות. עצוב ממש שבימינו לגדול בבית חד הורי (בגלל פטירה) הפך לדבר כל כך נפוץ.

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)