12.7.2011

עד מתי?


יש לי בקשה קטנה. נא להעסיק אותי בכל שעות היממה ולהרחיק אותי מכל אתר קניות מקוון/קניון. מאז שנגמרה תקופת המבחנים אני מרשה לעצמי לקנות הרבה יותר מידי.
היום קפצתי עם חברה לקניון שרונים (הוד"ש) אחרי שהיא התעקשה שיש לה 'חוסרים' ובא לה קניון. טוב, מי אני שאסרב. 


רכש קל.


כמובן שנכנסו לדורותי פרקינס, החנות החדשה האהובה עלי. תוך שניה עדי (החברה איתה הלכתי) מצאה שמלה שהיא מאוד "אני". נותרה אחת כזו ובדיוק במידדתי. ווהו! נכנסתי לתא המדידה לצערי הרב (שונאת שונאת שונאת למדוד) ומיד שלבשתי את השמלה ידעתי כי נועדנו האחת לשנייה. 
תמונה רשמית מאחר והתמונות שלי ממש הורסות אותה


אמרתי לכם




הגב של השמלה




לא ברור למה, אבל לא הסתפקתי בשמלה, ומאחר וכבר הרבה זמן אני מחפשת ג'ינס קצר רכשתי את החביב הזה:




אני לא מכירה את החנות אבל הג'ינס ספציפית הוא של ג'סיקה סימפסון :|







זהו.
מחר אני הולכת עם חברה לתלאביב ואני מצווה על עצמי לא לקנות כלום. כלום! 
יום נהדר שיהיה. 

6 תגובות:

  1. כמה עלה השורט ואיזה חנות בשרונים מוכרת בגדים של ג'סיקה סימפסון?, מסקרן אותי להעיף מבט.
    ואל תדאגי אני לא אלך לקנות אותו, זה רק מהתעניינות לגבי טווח המחירים:-)

    השבמחק
  2. שמלה יפהפיה~ תתחדשי

    השבמחק
  3. יו גם דורותי פרקינג ואני חברות טובות, אבל אני לא חברה עם המחירים של השמלות בארץ (יקרים משמעותית מחו"ל) :(
    השמלה מקסימה ממש

    השבמחק
  4. השורט מחנות בשם - VINCE CAMUTO - והוא עולה 280 אם אני לא טועה.

    ותודה רבה ^^ באופן לא ברור זו השמלה השניה שלי מדורותי שאני קונה במחיר ממש מגוחך (111 שקלים!! :O) כך שיש הפתעות לעיתים :)

    השבמחק
  5. השמלה של פרקינס מהממת. אני מפנטזת על שמלה בסגנון כזה אז זה ממש לא הסטייל שלי.

    בפוסט הקודם קודם פרסמת צמידי פפיון מתוקים שקנית מאייבי. את יכולה אולי לתת קישור למוכר?

    תודה (:

    השבמחק
  6. תודה!!! בבקשה:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270706968443&var=570014735331&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

    השבמחק

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)