11.7.2011

קוראים לזה - שופוהוליק



שלום :)
היום קיבלתי ציון במבחן מספר 5/7, וטפו טפו טפו עד כה אין מועדי ב'. כלומר אם אני שואפת למצוינות, אז כן, אבל מאחר ולא בורכתי בגן הפרפקציוניזם אסתפק בבינוניות . הוריי! :)
כצפוי את ההסכם שחתמתי עם עצמי (לא לקנות במשך חודש) הפרתי כבר ממזמן (לפני שבוע, ואחרי שבוע "שלם" של הפסקה מקניות) ומאז הסכר / סחר מסרב להיסגר ויצר הקניות שלי לא מסכים להירגע ולשתוק. 


היום קניתי:


שורטס ממנגו - מכנסי 'דודה' כאלו, אבל לא מזיק שיהיה בחום הזה.
תיקון קטן לפלאפון (נקנה לפני שבוע אחרי המבחן האחרון שאמרתי לעצמי שמותר לי לקנות לי מתנה קטנה קטנה קטנה זה לא נחשב מעידה - ברשקה
לקים - סופר פארם

כמה שיותר מזעזע יותר טוב.

לא פחות חשוב - קניתי קולבים וורודים




בנוסף לרכש 'הקל' קניתי בבית המקדש AKA - איביי קצת קישוטים. 
 


ברור שאם יש שני צבעים אקנה את שניהם. 



בנוסף הזמנתי שרשרת שנמכרת גם באתר ישראלי במחיר משולש מזה שאני שילמתי. שוב, תודה לך איביי. 






הו וול, העיקר הבריאות. 
יום טוב! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תמיד כיף לשמוע מה שיש לכם לומר :)